Actualment, el terme Kanban ha passat a formar part de les anomenades metodologies àgils, l'objectiu és gestionar de manera general com es van completant les tasques. L'estat en el que es troba el nostre Kanban consta de 4 columnes : 1-TASQUES. 2- PENDENT. 3- EN CURS. 4- ACABAT.
La matriu ERIC ens permet, a partir de la informació que ens ofereixen les corbes de valor, trobar noves estratègies competitives. A la matriu ERIC col·locarem els elements que: ·Considerem que podem eliminar(E). ·Reduir en intensitat perquè valorem que la competència li dona un excés d’importància respecte al que demanden els nostres clients(R). ·Incrementar en intensitat perquè pensem que es queden per davall del nivell de les expectatives dels clients(I). ·Crear noves variables que actualment no estan contemplades al mercat(C). La nostra matriu ERIC on hem aclarit i completat tots els apartats ha quedat d'aquesta manera:
Creació de la proposta de valor A l'hora de crear la nostra empresa hem de tenir clar una sèrie d'apartats per part de l'empresari i del consumidor, per això ens hem guiat per la proposta de valor. La proposta de valor és una eina visual que ens ajudarà a identificar i conèixer les necessitats i problemes dels clients del nostre negoci. Per una banda la part quadrada representa el mapa de valors i per laltre banda la circular, el perfil del client. En primer lloc hem de treballar el perfil del client per saber quines son les seves necessitats, i després dissenyarem el mapa de valor per definir una proposta de valor que satisfaci aquestes necessitats. La nostra proposta de valors serà el seguent:
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada